Wednesday 15 June 2011






semalam perjalanan aku dri tawau ker kota kinabalu...perjalanan yg agak memenatkan tapi berbaloi..
berbaloi kerna au dapat lihat puncak yertinggi di malaysia dan merupakan puncak kelima tertinggi di asia tenggara..ketinggiannya mencecah 4,095 meter dari aras laut..gambar nie aku amik semasa di ranau,sabah..skunk bau aku tau knapa org sabah syunk sgat kt sabah..sebab gunung kinabalu..cntik rupanya gunung kinabalu nie..aku pown terpegung..berhasrat untuk memanjatnya..tpi stamina xcukup..mungkin lain kali kowt aku cuba pnjat...
sgt cantik n sejuk...
byak syur-sayuran yang d tnam oleh penduduk tempatan..
Gunung Kinabalu merupakan lambang kemegahan kepada setiap penduduk yang tinggal di Sabah. Sesetengah penduduk menganggap Gunung Kinabalu ini merupakan gunung yang dapat memberikan semangat juang dan satu padu rakyat Sabah. Gunung Kinabalu banyak menyimpan cerita dan kisah-kisah yang misteri. Menurut kepercayaan masyararakat Kadazan Sabah, Gunung Kinabalu merupakan tempat bersemadinya semangat mereka selepas meninggal dunia.
waaaa sgat hebat negeri dibawah bayu nie..i like sabah....hahahahaah....skunk nie aku amat berpuas hati atas kungungan aku ke sabah n berbaloi-baloi..sabah i will miss u

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...