Thursday 30 June 2011

stress...

ya allah..
tertekan nyer aku nan masalah skunk nie...cber la tolg kurg kn skit jer msalah hambamu ini...
mula bersama keluarga ku..kemudian bersama sahabat baik ku...
aku mohon padamu aku dah xsgup khilangan org yg aku syunk ag....
sungguhpun aku hambamu yg lagi hina dan berdosa padamu....sampai bila harus aku hadapi semua ini..aku sdah tidak ckup kuat untuk hadapi semua ini..penat yang teramat..rsernyer nk mengis tiap hari bila mgenangkan..
ckup sakit cukup perit sehinggakan nk mengis pown tiada air mata suda nie...mmg tabah menerima dugaan mu tapi sampai bila ketabhan ku ini..
aku hanya insan biasa...tidak lari dari kesilapan....
aku rasa mkin hari aku mkin lemah diatas dugaan mu...
aku rasa mungkin aku jnis pendam kan sahaja masalah ku ini tanpa berkongsi nan org lern...sukar untuk aku percaya pada org lern...kerna xsumer org akan faham nan kisah kter dan silap hari bulan beranggapan buruk terhadap kiter...kerna terlalu pendam kn sumer nie kan..aku xnk beban kn org lern nan masalah aku biar aku tgung sendiri...walaupun luaran jer happy tpi dlaman spe sgke kn ader 1001 duka dlam hidup nie...
i really need my best fwen now...but adakah dier msaih anggap aku kwan dier ag....
urrmmm so sad....

1 comment:

  1. "...Allah menguji KEIKHLASAN HATI kita tatkala kita BERSENDIRIAN...Allah memberi kita KEDEWASAAN bila kita DITIMPA MASALAH...Allah melatih kita dengan KESABARAN bila kita dalam KESAKITAN...TETAPI...Allah tidak pernah MENGAMBIL sesuatu dari kita KECUALI dengan MENGGANTIKANNYA dengan sesuatu yang LEBIH BAIK..."


    banyakkan besabar ye awk :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...