Monday 5 September 2011

kehilangan

banyak peristiwa yang memeritkan telah melanda diri ini..tp dengan hati yang hiba aku restui juga semua ini berlaku...beberapa hari sebelum raya aku telah kehilangan 3 orang sabahat bukan jauh tarikh nya tapi berturut-turut berlaku..hiba sungguh hati ini...sedangkan mereka sangat baik jika dibandingkan dengan diri ini...kenapa bukan diri ini pergi dahulu...aku kena tabahkan diri menghadapi semua ini...aku ingatkan itu yang terakhir peristiwa sedemikian berlaku...rupanya peristiwa ini berterusan dengan kehilangan lagi seorang sahabat pada 1 syawal dan 4 syawal... makin hiba hati ini..bagaimana harus aku lalui hari-hari yang akan mendatang..kehilangan 5 orang sahabat merupakan tamparan yang hebat kepada diri ini bukan kepada aku sahaja tapi keseluruhan hidup ini...mereka sahabat yang sungguh hebat bagi aku kerana dengan dorongan mereka aku berjaya menjejakkan kaki ke IPGM Kampus Ipoh ini...akan ku kenang mereka selama ini sepanjang hayat aku...akan ku tempuhi semua ini dengan hati yang redha kerana ini semua ketentuannya..aku tidak boleh menidakkan semua kejadian ini...dikau la SAHABAT SELAMANYA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...