Tuesday 24 April 2012

ALL ABOUT HIM...FUJI ZUZI


(masa first time kami jumpe n kebetulan new year fuji n my beloved Nur Amirah)

fuji ataupun nama sebenarnya wan muhammad fauzi my besties..die ni orang kenal bab keramahan dan kemesraan die dalam melayn kerenah kawan-kawan dia..xkire la orang kutuk ker x..die xkisah bab prinsip die nan aku sama jer.."kenal orang untuk tahu hati budi masing-masing"..kenal orang lain dengan ikhlas supaya kehidupan dalam persahabatan kami bahagia..

kalau cuti memang banyak kami luangkan masa bersama..melainkan kalau aku xbzy..bab die ada jer masa untuk bersama aku tiap kali aku jauh..yer lakan aku s2dy ipoh die lak kat KL so ssh jgak kann..tapi yang membanggakan aku untuk besday aku kali ini..die akan turun Ipoh...lurve u besties..lurve u so much..

(pix time ready2 tok g besday Erul Azman at KTV)

yang sama juga pasal kami..kami akan selindungkan kesedihan kami untuk melihat orang lain gembira..sembunyikan kesidihan sedalam-dalamnya..tapi status jiwang jugak..mungkin itu cara untuk die luahkan perasaan..but aku fham..

(time makan kat tebing)

really xsaba nk jumpe fuji this saturday..hope u selamat smpai..jangan nak mencarut sgt t dalam perjalanan ke sini ok..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...