KELAS LITERASI BAHASA BANYAK MENGGUNAKAN OTAK MENCETUSKAN KREATIVITI..HAL INI KERANA UNTUK MELATIH KAMI PARA GURU PELATIH SUPAYA DAPAT MENCIPTA ALAT BANTU MENGAJAR UNTUK MURID-MURID..
JADI UNTUK SUKU KATA SAYA DAN DUA ORANG RAKAN LAIN TELAH MENJADIKAN SUKU KATA ITU KEPADA SATU BUKU YANG KECIL DAN MENARIK..AGAR IANYA MUDAH UNTUK DIBAWA KEMANA SAHAJA..SUKU KATA AMAT PENTING UNTUK KANAK-TAHAP SATU SUPAYA DAPAT MENJADI AYAT..
HASIL KERJA KAMI :
as salam,saya ingin bertanya....bahan mengajar murid tahap 2 membaca macam mana ye??awak ada idea tak?
ReplyDeletetahap 2 ker.sebenarnya byak sahajaa..tapi kne pndailah..apa kata guna tahap satu punya tapi ubahsuai sedikit..sebagai contoh permainan suku kata..tapi rasa paling best kalu gune kaedah boneka
ReplyDeletemacam mana 2??boleh awak terangkan..saya kena reka bahan untuk murid2 tersebut...tapi bahan yang saya gunakan terlalu mudah...kalau kita guna kaedah boneka, macam mana cara penggunaannya??
ReplyDelete