Wednesday 22 April 2015

AKU SUNYI !!!!



terus terang aku katakan..hidup aku sangat sunyi..walaupun aku nampak gembira dan ceria pada luaran.. jauh disudut hati aku..AKU SUNYI !!!..hati aku sangat kosong..kalau dah berkaitan dengan hati..apa lagi lah kan..soal SAYANG..soal CINTA..urmm..tapi layakkah aku merasai semua itu..kadang-kadang aku merasakan aku terlalu kejam untuk bersama seseorang kerana aku khuatiri aku akan kerap menyakiti hati insan yang aku sayangi kelak..


memang boleh aku cakap "single is better" padahal dalam hati menagis tidak berlagu..aku pun tidak tahu insan seperti mana yang aku ingini untuk bersamaku..seperti insan biasa aku ingin bahagia..mencintai dan dicintai tiada duanya andai terlampau permintaanku ini maafkanlah kasih..mungkkin aku belum ditakdirkan lagi untuk merasai kebahagiaan itu..biarlah..ajal maut jodoh pertemuan ditangan Allah..Allah tahu yang lebih baik untuk aku..kerana semua itu sudah diaturkan olehNya

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...