Sunday 22 January 2012

Prince Damien Ridzuan my da best Besties n P.A


now entry pasal salah sorang my besties..
aku n kwan2 panggil dier PDR jerr...
bab panjg sangat kan nme 2...

dier nie lah banyak menghibukan aku cuti sem lepas..
rajin jgak kami kua smer2 tok cuci2 matakann..
hahaha


dier nie sama jer nan kawan2 aku yg lern..
suke carot aku "ANUAR ZAIN"
dier dah tau aku xminat anuar zain 2 ttp akan dier pgil aku nan nmer 2..
hahaha..
aper aku ksah..

tiap kali kua dier akan anggap dier cam P.A aku laa..
konon2 P.A anuar zain..
nk sangat jafi P.A artis katanyerr..
xkisah laa..


but in da same time,,,
dier jgak bertanggungjawab kenalkan aku nan kawan2 baru aku...
banyak kowt kawan2 yang dier knalkan kat aku..
bab 2 aku syang dier..

PDR i lurve u my fwen..
okie dokie nox..kannnn

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...