Thursday 1 March 2012

Teluk Intan

waaa...akhirnya aku smpai di Teluk Intan juga bersama IPIP Riders...hahahaa...
aku g sne sebenarnye nk amik pix kat menara condong jer..bab dah lme nak pi menara condong..akhirnyer termakbul juga hajat aku nk g sne...perjalabab yang main redah jer lepas mandi kat Hot Springkan...waa latih jgak bab nk dekat 3jam kan perjalanan nyer..bertukar-tukar la aku bawak moto nan kwan aku bab sakit pinggang dok lme2 atas moto kan.hahahah...

orang cakap dulu menara nie tegak jer n tempat isi air kiranyer cam tangki air..tapi aku tgok cm toong pown ader,,,hahaha..menara nie sebenarnyer tegak tapi ada 2 faktor sebab dier condong petama sebab masa dijajah jepun then lagi satu sebab banjir...

ape jua pown menara condong aku dah sampai hahahaah




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...