Tuesday 7 August 2012

RAMADHAN KU BERSAMA TEMAN-TEMANKU

ramadhan kali ini agak meriah..sebab aku mempunyai kelapangan masa untuk berbuka bersama teman-teman ku tidak seperti tahun sebelum ini sebab terlalu sibuk dengan urusan peribadi sebab tidak merancang dengan baik..bagi aku semua berjalan dengan lancar sebab dapat berbuka bersama mereka..

berbuka bersama isteri lamaku MIRA, kakakku IZZATI. my daddy JUN HAA(iz), my besties (PDR, FUJI FUZI, ZAIRAM), kawan-kawanku (NAZREIN. KHAI, SHAZWAN JAAFAR) dan terakhir bersama kandaku (ADRYN SHAH). 








sebenarnya ramai juga tetapi tidak semua aku nyataan disini..kalau nak nyatakan semua memang bosanlah baca..rancangn berbuka puasa kami buat sebab aku hampir 2 bulan tidak turun ke KL..jadi bulan puasa ini agak kerap juga aku berbuka bersama kawan-kawan terutama cuti hujung minggu..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...