Sunday 7 August 2011

kemaafan

bulan pose nie blan paling hiba tok aku...
aku xtau nper kowt..
tpi mgkin kerana aku mgharapkan kemaafan yang ikhlas dari dua org sahabat aku nie...
aku syunk sgt kt dorg tp xbole ker bkak pntu kemaafan untuk aku..
mmg aku aku dri dulu sumer salah aku..
tp nper xcber nk bg aku peluang kedua..
bulan pose ustaz ckp adalah bulan tok kita bersihkan diri semua permusuhan, persengketaan yang berlaku..
setiap hari aku mngenangkan kegembiraan bersama dorg...
xder ker sdikit ruang hati tok memberi kemaafan kepada aku...
aku xley cm nie..bab wat aku x tenteram...
dulu mereka sntiasa d smping aku tok bersama-sama puasa..kali nie puasa tanpa dorg wat aku btol2 hiba...
omg...beri aku kekuatan mu di bulan yg mulia nie..
xkire aper korg wat kt aku sjak persengketaan 2 aku maaf kan korg...
hati aku sentiasa memaafkan korg...
fikiran aku setiasa memikirkan korg..
adakah aku nk berhnti berhrap emaafan dari mereka..
tak..tidak sma sekali aku tidak akn putus asa sama sekali...
aku akan memulihkan perhubungan ini...
tp adakah aku ckup kuat tok melaksanakan nya...
ya allah berikan aku kekuatan untuk menempuhkannyaa...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...