Tuesday 6 September 2011

terpaksa..

terus terang aku cakap..aku lepaskan kau kerana terpaksa..kerana aku tidak layak buat mu...aku tidak mahu sama sekali membuat mu menangis kerana ku....tapi ketahiulah aku buat semua itu untuk kebahagiaan mu..aku tidak mahu sepanjang pengenalan kita jadi satu bebanan dan kesengsaraan buat mu..aku tidak sanggup melihat air mata orang yang menyayangi aku tumpah ke muka bumi ini..air mata mu sungguh suci dan tulus..sehingga aku menjadi berdosa jika membuat air mata mu tumpah..ketahuilah ini semua perasaan kasih dan sayang ku padamu..aku tidak mahu dirimu umpama bertepuk sebelah tangan.aku amat hargai dirimu...biar aku yang tumpahkan air mata kerana mu..tetapi jangan sesekali dikau tumpahkan air matu mu kerana kekhilafan diri ini...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...