Wednesday 2 January 2013

BOHONG KALAU TAK CEMBURU


setiap insan telah diberikan sekeping hati..dan sekeping hati itu telah diserahkan sebulat-bulatnya kepada seseorang yang paling kita SAYANGI...pada siapakah hati itu diserahkan..terpuanglah kepada diri masing-masing..

apabila kita sudah MENYAYANGI seseorang bohong aku katakan yang aku mahupun anda semua tidak cemburu melihat orang yang kita SAYANG bersama orang lain..walaupun si DIA bersama dengan adik dia mahupun kawan baik DIA..


bila si DIA tengok kita lain macam mulalah dia risau dan tanya pada kita "cemburu ke" dan kita akan balas "tak ada maknanya dan cemburu" katanya..tapi dalam hati panas pula dengan orang yang rapat tu kannn...nak buat macam mana dah DIA satu-satunya orang yang kita SAYANG dan CINTAI...


kadang-kadang sebab SAYANG kita izinkan dia bersama orang lain hanya untuk merasakan dia bahagia..tidak semua benda atau perkara kita mampu lakukan untuk DIA..kita korbankan sedikit perasaan..tapi aku rasakan banyak sebenarnya demi kebahagiaan DIA..sebab itu orang cakap CINTA itu BUTA..kalau sayang DIA palit tahi pun kita tahan saja..tapi kalau aku sampai dipalit..bukan tahi MANUSIA aku bagi..TAHI B*** aku bagi..hahahah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...