Wednesday 2 January 2013

HARI BERSAMA JIMMY KIMMY SHAZ..DA RED HAIR





siapakah JIMMY ini...orang puteh kaa...taklah sebenarnya orang melayu..nama glamour jer JIMMY hahaha..nama melayu hanya aku seorang sahaja tahu..rahsia katanya jangan bagitahu orang lain..jadi aku hormati permintaannya...


pertama kali jumpa selepas habis PERSEMBAHAN di JOM HEBOH baru-baru ini...PERSEMBAHAN KATANYA...kami berjumpa di Bukit Bintang ketika sedang lepak bersama-sama..pertemuan kali pertama sudah semestinya ada sedikit kekekokan disitu..tapi lama kelamaan semakin baik..


katanya hendak pulang ke JOHOR BHARU..jadi kami buat keputusan untuk sambut TAHUN BARU bersama...aku pun ON sahaja..almaklumlah bukan selalu cuti panjang walaupun IPOH dan KL jarak perjalanan hanya 2 jam sahaja..tetapi pertemuan singkat ini memberi makna yang cukup banyak..

paling aku kekok bila ajak pakai baju sama-sama..hahahah..sebab memang tidak pernah kalau aku lepak pakai baju sama..sebab nak orang tenok lain-lain..dsebabkan jarang jumpa aku pun ON sahaja nak jaga hati..tapi walaubagaimanapun memang sangat seronok..sebab kakak aku pun suka layan kerenah dia masa SHOPPING sama-sama kan...

JIMMY seronok lepak nan kau..lain kali kita DATE lagi..ok

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...