Monday 29 April 2013

CELEBRATION FOR MY EARLY BIRTHDAY WITH 3 HOT GURLZ

tahun ini aku punya sambutan hari lahir agak sederhana tetapi penuh dengan kegembiraan..sebab aku sambut dengan 3 orang kawan baik aku yang paling sporting dan cool..aku sayang korang sangat..hahah..paling penting kami memamng menggila sungguh sebelum aku ke destinasi yang seterusnya..

paling penting terima kasih kepada kakak kesayangan aku telah memenuhi hajat aku tahun ini nak dapat teddy bear..wowww..memang dapat dan dia merealisasikan hajat aku..itu paling terharu..malas nak cakap jom kita lihat sendiri melalui gambar-gambar yang ada..








with teacy..winny n my sis cornelia menggila dalam kereta sebelum diorang bawa aku ke tempat nak lepak





gambar dulu sebelum makan kek 2 with 3 hott gurlzz


masa buat hajat..biasalah kan kena ada hajat sikit..nak tau hajat aku..xpayah lah..haha



jom gambar ramai2 dengan kami...hahaha..buat muka cute konon

inilah my sis cornelia..thanks 4 the teddy bear..hahah

ini pula..winnie the pooh..comelkan..jom2 sape berminat..

p/s:walaupun kami berempat tapi sambutan macam 40 orang kat kedai 2..kecoh gilerr..hahaha..next time sape pnye bithday lak kan..kita kasi gegar lern tempat plopp..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...