Monday 29 April 2013

GENAP 21 TAHUN

yeayyy..genap 21 tahun sudah usia aku pada tanggal 26 April 2013 tahun ini..terima kasih kepada kedua orang tua aku kerana sudah melahirkan aku..membesarkan aku..seta memberi aku dengan penuh kasih sayang yang aku perlukan..

sepanjang 21 tahun ini banyak telah mereka korbankan segala-galanya untuk aku..agar aku menjadi insan yang baik akhlak nya..tetapi harapan mereka sukar sekali untuk aku penuhinya..orang minta maaf sangat-sangat kerana telah mengecewakan mama dan ayah..tapi aku akan cuba sebaik mungkin untuk menjadi seperti yang mereka cita-citakan..

terima kasih juga kepada sang pencipta kerana memberi izin aku untuk terus hidup di muka bumi mu ini..aku akan cuba untuk belajar menjadi umatmu yang soleh seta mengikut segala ajaranmu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...