Saturday 20 April 2013

JANJIKU

sudah menjadi janji aku tidak akan meninggalkan orang yang paling aku sayang..walaupun kami terpaksa terpisah..janji aku akan aku tunaikan..walaupun tiada jodoh kami..kami akan masih bersama untuk berkawan..semalam aku luangkan masa tiga jam bersama DIA..lama tidak jumpa..akhirnya dia menceritakan masalah hubungan barunya pada aku..sebagai pendengar yang baik..sebagai pendorong DIA..aku kuatkan diri untuk berjumpa DIA walaupun pada hakikatnya aku masih menyayangi DIA seorang..

melihat dia menangis sungguh ku tidak tegar..melainkan hanya pinta dia untuk menenangkan diri..tahun ini dan bulan ini genap juga kami berpisah..tiada yang lain pengganti dirinya..hati sudah tidak terbuka untuk mana-mana insan melainkan ibu bapa ku dan tuhan ku..sebagai orang yang pernah aku sayangi..bahu inilah tempat dia menitiskan air matanya..aku pinjamkan buat seketika kerana DIA amat memerlukan aku..

aku cuma berharap selepas berjumpa DIA kembali senyum dan ceria..kerana senyumannya amat menawan..jelingannya yang menggoda..tawanya yang menghiburkan..AWAK jangan sedih lama-lama OK..nanti kita pergi makan angin sama-sama ya..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...