Saturday 14 April 2012

BINA INSAN GURU


maaf lama tidak update sebab kali ini sibuk dengan menguruskan BIG fasa 1 siri 3 IPG KAMPUS IPOH selaku pengerusi program..sekarang dah tak sibuk so aku akan mulakan mengupdate blog aku ini..

taggal 2 hingga 5 april sebanyak 5 buah unit dari unit K menjalani BIG di Pulau Pangkor..banyak aktiviti yang telah diadakan oleh unit Kokurikulum selaku fasilitator untuk program ini..alhamdulillah saya telah dibantu oleh tenaga kerja yang mahir dan mudah memberi kerjasama,,jadi tidak terlalu penat buat diri saya sepanjang program ini..antara aktiviti yang diadakan adalah aktiviti air, kawad kaki, LDK, malam kebudayaan dan kembara halangan..aktiviti ini banyak menumpukan ketahanan mental seorang guru agar mental guru-guru dapat bersedia semasa di postingkan nanti terutama kawasan pendalaman...

aku gembira kerana dibantu oleh mereka yang sentiasa memberi komitmen yang penuh bagi menjayakan program ini..nadia selaku naib pengerusi aku, azimah selaku setiausaha dan joseph selaku bendari yang mengurus kewangan aku..sebanarnya kumpulan septutnya pergi fasa 4 iaitu fasa terakhir sekali tetapi terpaksa ditukarkan atas alasan tertentu..jadi persediaan kami untuk program ini selama 3hari..jadi semua ajk lah paling sakit bab kena kerah siang malam untuk uruskan pengangkutan, peralatan, penginapan dan sebagainya..

walaubagimanapun semua berjalan lancar dan semuanya selamat..syabas kepada unit sains, matematik, pend. khas dan dua unit pend. islam..semoga kita dapat bekerjasama lagi pada masa akan datang

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...