Tuesday 24 April 2012

SIAPAKAH DIA???CUBA UNTUK KENALI DENGAN LEBIH DEKAT


siapakah insan diatas ini..kehadirannya membuat aku tertanya-tanya..siapakah dia?? sejak kebelakangan ini sentiasa ada disisiku dan menemaniku kemana jua aku berada..keikhlasannya bersama ku tiada ku ragui..dialah teman aku buat tika ini..buat aku senyum..buat aku ketawa..buat aku marah..semuanya dia..1001 rasa dia bagi padaku..

mungkin inilah dinamakan teman untuk sentiasa berada disisiku..sentiasa aku hargai dirinya supaya dapat membuat dia gembira..itu janjiku padanya begitu juga pada sahabat dan kawan-kawanku yang lain..walaupun baru berkenalan tetapi keakraban kami seperti sudah lama mengenali..masing-masing dengan sikap ramah dan mesra jadi kami tidak kekok dalam hubungan ini..

btw..miss u so much nurse pelatih..dan aku pula guru pelatih..sama-sama sedang menjalani latihan di Institut masing-masing

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...