Wednesday 25 April 2012

MAAF AKU..TIDAK BISA MENERIMA MU DALAM HIDUPKU...

sangat kejamkan diri ini..kerana tidak memberi engkau peluang yang kau minta bukan..sesungguhnya bukan aku yang kejam..tetapi lihat diri engkau sendiri..engkau mengambil kesempatan atas sikap toleransi aku terhadap dirimu..sehingga engkau mengkhianati cinta yang aku curahkah padakan pada kau selama lima tahun..aku tambatkan kesetiaan hanya pada dirimu...tetapi apa yang kau lakukan hanya menyakitkan hatiku atas sikap mu..

aku berlembut dengan engkau sehingga aku tidak mengongkong kau untuk perkara yang kau ingin lakukan..tidak seperti lelaki lain yang perlu diminta izin..tapi perkara yang beraku itu hanya kita berdua sahaja yang tahu..itu memang menyakiti aku dan menghiris perasaan dan seluruh jiwa aku musnah dan berkecai ibarat kaca yang terhempas dilantai..tiada siapa tahu kedukaan aku tika itu bukan..engkau ada cuba menghubungi aku tetapi aku matikan semua perhubungan dengan engkau bukan..sekarang fikir sendiri siapa yang kejam..

memang tahun ini tahun ketiga aku tanpa teman..tetapi biarlah teman yang baharu ini hadir dengan keikhlasan dan memberikan segala kesetiaannya untuk aku..aku tak inginkan kemewahan, harta, duit dan sebainya mengenai duniawi..aku hanya inginkan kasih sayang yang sejati..tulus..dan ikhlas...

maaf sekali lagi..aku tidak bisa menerima dirimu dalam hidupku..kerana aku ambil masa yang lama untuk melupakan diri mu..sehingga aku ingin menerima dirimu semula..tetapi aku kuat kan hati..kau bukan pilihan yang terbaik buatku..biarlah aku dengan duniaku sendiri..izinkan aku hidup dengan kenangan lama kita..walaupun perit aku akan terima nya dan akan aku laluinya sendirian..

jangan cuba kau cantumkan hatiku yang telah kau pecahkan dahulu..anggap aku sebagai masa silam kau begitu juga aku..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...