Tuesday 11 September 2012

JANGAN CUBA MENCINTAIKU

pernah berkali-kali aku pesan kepada sesiapa sahaja yang pernah berkenalan..jangan cuba mencintai aku atau cuba untuk jatuh cinta dengana diri ini..aku paling tidak pandai dalam bercinta..biarlah aku sekadar mencintai orang-orang sekeliling ku sebagai teman yang cukup istimewa buat diriku..

bukan kerana aku memilih untuk cari pasangan hidup yang terbaik..tetapi kerana aku begitu lemah dalam menjaga perasaan pasangan aku..sebab aku ingin jadi yang terbaik buat pasangan aku..jika kau mampu menahan perasaan CINTA padaku selama 3 tahun tidak kah kau mampu menunggu aku lagi dalam sedikit masa..

jika sekali pun aku sudah mencintai..para sahabat aku juga yang akan aku utamakan kerana mereka lebih rapat pada diri ini dari pada kau kekeasih hati ku..percayalah bagi aku sedikit ruang untuk jadi yang terbaik buat dirimu..satu masa nanti hati ini akan terbuka untuk menerima dirimu menjadi suri dalam hidupku...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...