Tuesday 11 September 2012

PENDAPAT MENGENAI ISU OPPA GANGNAM STYLE

baru-bari ini ramai terkejut dengan OPPA GANGNAM STYLE..sudah banyak yang terkejut..sudah pasti juga ada yang membuat cerita mengeni gaya tersebut..kebanyakan isu berkaitan dengan agama islam terutamanya..ada yang menyatakan bahawa gaya tersebut cuba menghina agama islam..

terus terang jika menanyakan pendapat saya..saya mengatakan itu satu revolusi atau pun rentetan daripada cara hidup kita yang hanya mahukan keseronokan..gaya tersebut mungkin hanya untuk keseronokan dan bukan untuk dijadikan ikutan..tetapi hanya untuk mereka mencari makan dengan aksi-aksi yang pelik..saya juga dengan gaya CIKGU SHIDA sebenarnya..

kita boleh berseronok dengan gaya tersebut..jika sudah sahih ianya menghina agama islam..jangan kita terlampau mengagungkan gaya tersebut..mungkin boleh jatuh kepada syirik..ingat satu perkara sahaja iaitu jika tidak terlampau melampau batas syarak islam boleh ia dilakukan..tetapi jangan sehingga melanggar batas syarak islam..

ianya pendapat saya sahaja..sebab terlalu ramai menanyakan pada saya mengenai isu tersebut..sebab terlalu sibuk dengan esement kann..ok sampai disini sahaja bicara kita..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...