Monday 1 October 2012

HANG OUT TIME

sebenarnya dah lama aku xlepak KL..dekat 2 bulan sudah..jadi masa aku balik KL baru-baru ini..aku lepak nan my kanda n him partner..aku pun xtau la kanda aku nie..kalau aku balik KL dapat sajo die hidu..itulah makanya orang cakap cari orang yang kita sayang dengan menggunakan hati..

my kanda n his partner..(MAL)

aku bukan lepak dengan my kanda n him partner sajo..lepak nan AFFIQ ARRAHMAN, SYUK MUSYUK, REBECCA n KAAY YUSOOF..semua nie kawan FB lah..lama nak jmpe sudah..tapi bila dah berjumpe banyak jer cerita..ada yang kena bahan sajo..hahaha..sedeyh kan..tapi baik kita nganjeng depan2 dari belakang2..lagi sakit hati kan..hahaha


MY KANDA

AKMAL


AFFIQ N BECCA

SYUK N AFFIQ

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...