Thursday 14 March 2013

Azam Tahun Ini

baiklah aku tak sempat cerita azam aku tahun ni kan..azam aku tahun ini aku nak habiskan banyak masa aku untuk keluarga aku terutama sekali ibu bapa aku..sebab cuti semester baru-baru ini mereka mengeluh yang aku asyik tak lekat dekat rumah..dah la balik jarang..cuti semester pula aku buat kerja sambilan lagilah diorang berangkan..

jadi aku ambil keputusan setiap kali aku balik rumah aku akan lebihkan masa untuk mereka kali ini..aku akan belajar untuk jadi anak yang baik buat mereka..mungkin dalam kalangan adik beradik aku..aku yang paling tak faham mak ayah aku kot..sebab aku dah biasa buat hal sendirikan..tapi walaubagaimanapun aku akan laksanakan azam baru aku ini..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...