Wednesday 27 March 2013

kesian pada DIA




siapa DIA itu aku tidak mahu nyatakan..tetapi aku mahu lahirkan rasa simpati aku pada dirinya..ingatlah tidak semua teman istimewa itu akan selama-lamanya menjaga keistimewaan tersebut..tidak semua perkara itu boleh dikongsikan walaupun sebenarnya kita sudah berjanji tiada rahsia dalam perhubungankan..

tapi ingatlah berkongsi rahsia itu bersamanya akan membuat diri engkau disakiti dan dipijak..aku tidak amhu kau terluka..tetapi engkau harus ingat..engkau sahabat aku maka aku juga akan merasai kesakitannya jika engkau disakiti..

tetapi sekarang engkau mengalami kesedihan bukan..sebab aku baca apa yang kau tulis melalui laman sosial kau aku sudah tahu perasaan engkau..engkau harus tabah..tidak semua orang akan menjaga aib kita..bila sudah benci aib kita dicanangnya..aku juga pernah merasainya dan orang lain juga pernah merasainya

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...