Monday 18 March 2013

PBS paling bosan

serius PBS kali ke3 buat kali pertamanya aku merasakan bosan yang teramat..sangat bosan..gila bosan..itulah luahan hati aku pada hari pertama untuk PBS kali ke3..

mungkin sebab sekolah cina kot..so suasana amat sunyi dan tidak membingitkan..bayangkan seperti rumah mayat..tiada kedengaran bunyi tapak kaki..bunyi orang tarik kerusi dan meja..bunyi murid-murid berkejaran..murid-murid ketawa..semuanya tidak kedengaran..suasana yang sunyi buatkan aku lemah..

bagi aku bunyi kanak-kanak itu satu tenaga buat aku..tetapi bila suasana senyap begini buat aku keluh resah..tolonglah buat bising...aku lemah tanpa bunyi riuh kanak-kanak..kalau macam ini serius aku xnak la PBS kat sekolah cina lagi..hahah..kalau PBS dah tak tahan macam manalah kalu praktikal atau penempatan disekolah cina nanti..mahu mati rasanya..berharap hari esok akan lebih baik..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...