Wednesday 27 March 2013

BETTER SENDIRIAN

entry kali ini bercampur pulak..sebab orang selalu tanya "tengku u xde GF ke" sah2 la aku cakap xde..seban aku masih tidak sedia untuk memahami perasaan orang yang aku cintai..kerana aku khatiri aku akan menyakiti hatinya secara sengaja atau tidak..

jadi lebih baik aku sendirian hadapi hidup ini bersama-sama sahabat yang mampu mengukiri senyuman buatku..membuat ku ketawa..membuat ku menangis..aku lebih rela bersama sahabat ku..bukan kerana pintu hatiku tertutup selama-lamaya buat insan bernama WANITA tetapi aku tidak bersedia..

sama ada orang percaya atau tidak..aku peduli apa..yang tahu apa yang terjadi hanya diri ini dan insan2 yang rapat bersama ku sahaja

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...