Wednesday 27 March 2013

bukan seorang sahaja..tetapi ada lagi



apa yer pasal entry kali ini..hahah..sah2 la pasal kawan aku juga..awak..awak jangan sedih-sedih..kawan baik hatinya tidak akan berubah walaupun musim sentiasa berubah..ingat kata-kata saya ini awak..dia yang pergi itu bukanlah sahabat sejati awak..tetapi sahabat sejati awak itu ada disekitar awak sahaja..tapi awak yang tidak perasan..

awak tidak perasan sebab awak terlalu mengharapkan dia..kenapa dia..sebab awak rasa awak satu kepala dengan dia hati awak pula sudah serasi bersama dia..bila dia sudah angkat kaki meninggalkan awak..maka dia bukan sahabat sejati sejak awak mengenali dia dari dulu lagi..

awak kena kuat dan tabah..kuatkan semangat awak..kawan hilang pasti ada penggantinya..kalau awak tidak kuat cari saya..sebab saya akan sentiasa ada untuk awak..seperti janji kita dulu..awak ingat tak..kalau awak ingat pasti awak akan cari saya..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...